MusicPlaylist

Thursday, May 28, 2009

kehilangan diri ku di tanah asing..

Di tempat asing ini aku masih melihat diriku terkapai kapai ditelan masa dan cabaran. Aku dapat melihat diriku jatuh satu persatu di depan teman- teman ku. Aku tak mampu melihat bagaimana mereka mampu melalui semua ini tanpa sebarang kebuntuan dan kesakitan di wajah mereka. Adakah mereka merasakan apa yg ku rasa atau adakah mereka bahagia di tanah asing ini, semua itu tak mampu untuk aku rungkaikan.

ramai orang disekeliling ku, namum semua mereka terlalu asing bagi ku dan sukar untuk aku menerima mereka dalam hidup ku. Pengalaman telah mengajar ku untuk terus berhati hati dalam memilih teman dalam hidup ku terutamanya di tanah asing ini.

Airmata ku tak mampu lagi mengalir. Kesepian dan kebuntuan telah berjaya menyisipkan diri mereka ke seluruh tubuh ku. Kadang kala lebih baik untuk menjalani hidup tanpa sebarang maksud. Tak ada rs sakit hati, tak ada kebencian dan pastinya tak ada kegembiraan. Namun semua itu terlalu objektif dan andai ku lalui kehidupan sedemikian maka hilanglah diri ku dan hilanglah maksud ku untuk dunia ini.

No comments:

Post a Comment