MusicPlaylist

Saturday, May 2, 2009

orang- orang dalam hidup aku kini..

selepas duduk kat russia ni sebulan, aku jumpa ramai orang- orang baru dan kawan- kawan baru.. selama bersama dieorang ni, aku perhatikan meraka ni ada cara yang tersendiri bergantung pada bagaiman dieorang dibesarkan..

2 orang kawan aku ni dorang memang kadang kala buat sakit hati sikit.. kalau takde kesabaran memang dah lama aku tinggalkan dieorang ni. tapi sebab nak "value" friendship sangat aku pun ok je lah... dieorang ni dua orang ni selalu melekat je lah. yang buat aku geram sangat is when they start talking to each other. macam aku ni tak wujud pun kat sana. dah tu siap nak kutuk orang lagi dalam "mother tounge" dieorang.. macam aku tak faham je.. then, 1 case yang pernah berlaku dimana dari saat tersebutlah aku tau yang mereka ni sebenarnya tak kenal erti nilai seorang teman. masa tu aku rasa macam diperbodohkan je.. so aku ambik keputusan untuk pergi and senyapkan diri je. kalau dieorang tanye kenapa tak datang turun makan dengan dieorang aku kata aku dah makan or sibuk sikit hari tu. however at last member aku yang seorang lagi ni, paksa aku gak untuk berkawan dengan dieorang balik. aku buat macam biasa je lah tapi dalam hati dan minda aku, perasaan dan nilai sebuah persahabatan itu dah takde lagi untuk dieorang... mulai hari tu, they are just another person in my life. i wont die, i wont even miss them if they ever went off without me..

second part of today's story is pasal member aku yang seorang lagi ni... die ni kira baik gak ar dengan aku. caring selalu jaga aku klu aku nak sakit or anything. tapi yang aku tak suka ialah cara die yang kasar dan kurang ajar sikit. kadang- kadang tu nak je aku bagi die makan kaki aku sikit.. tapi all in all, aku dengan die memang kamceng habis..

ape pun yang berlaku hari ini atau hari esok, aku harap ia akan membawa kepada perubahan yang aku inginkan.... sakit, tekanan, tension tu semua hanya satu ujian bagi memperlengkapkan diri aku pada perbahan itu...

No comments:

Post a Comment