MusicPlaylist

Tuesday, October 6, 2009

a letter for you...

dear baby,

abang nak baby mengerti yang abang tak pernah bencikan baby. abang mintak perpisahan ni atas sebab peribadi abang sendiri yang tak mampu menanggung semua ni. kekeliruan dalam diri yang tiada sudahnya..

i'm stupid because i let you go. the minute i let you go away from my life, i crave for the love and attention that you had given to me. your love is pure. more than i could ask for. more then what i could dream of. so i try to find all of those things in someone else. a new love.. a new hope..

maybe its true, once you get the taste of perfection, comparison are easily made. and once again i'm wrong for comparing my new love with you.

terlalu kalut untuk abang jelaskan semua dalam kata- kata. diri abang sekarang hanyalah seorang insan yang sepi dahagakan kasih seorang insan yang pernah dia tinggalkan dahulu.

hari itu ku dapat tahu yang kau telah berjumpa dengan teman baru. seorang insan yang bakal mengisi kekosongan dan mengubati semua duka yang telah ku berikan pada mu. jauh dihati ku, aku kecewa. namun aku tahu aku harus pasrah dengan semua itu. demi kebahagian mu, aku rela.

malam ini aku tidur dalam kedinginan malam di negeri orang. tempat ku membentuk masa depan ku, tempat ku lari dari semua kedukaan dan luka yang aku sendiri lakukan. dalam tak sedar, airmata ku mengalir bersama meratapi diri ku ini, yang masih tercari- cari bayangan mu.

deep down, i still love you... till the end of time... you'll always be my ultimate love...

No comments:

Post a Comment