MusicPlaylist

Friday, April 10, 2009

cubaan rampasan kuasa!!

dah 2 hari aku start class aku kat med school. dalam masa ni gak aku telah di pilih oleh kawan- kawan aku untuk jadi group leader. tanggungjawab besar tu... tiap minggu aku terpaksa update markah dan kehadiran group kat dean's office. then keje- keje copy handouts and cari class aku gak kena buat. tak best tol lah.

tapi dalam semua kesibukkan itu aku bangga gak sebab diberi kepercayaan untuk memikul tanggungjawab ni. however, ada orang dalam group aku ni memang tak puas hati dengan aku jadi ketua. budak ni dah lah lambat masuk group aku, pastu waktu entrance test untuk biologi die langsung xdatang. entah jam berapa baru nampak batang hidung die terhegeh hegeh kat pintu office madam natalia. die kira bernasib baik gak sebab ada senior tolong die. selama tak de clas ni, die dok hangout dengan senior ni je. sampai tido kat bilik die lagi. dah lah perempuan, tido bilik lelaki plak tu.. ish... ish.. ish... (rasa macam si joyah plak)..

ok, kembali pada citer aku, budak ni sejak start masuk group aku asyik nak control semua member aku. tapi aku bersyukur sangat sebab member aku ni pun tak suka kat die sangat dan nak kat aku gak... hehehe... budak rampas kuasa ni dah 2 hari volunteer nak die jadi ketua konon. then kat class die lah yang cuba nak ambil alih semua keja ketua.. tak pe...tak pe...

walau apa pun yang terjadi aku harap semua akan berjalan dengan lancar semester ni.. aku tetap aku...

p/s; missing malaysia a lot.

No comments:

Post a Comment