MusicPlaylist

Monday, April 6, 2009

perubahan ku, kematangan ku, keinginanku...

hujung december 2008 aku balik sandakan setelah setahun setengah aku kat kuala lumpur.. and now today aku kat kursk, russia. persuing my dreams to be a doctor. first year, first semester. dalam masa 3 bulan aku kat sandakan smapai lah hari ni aku dapat rasakan diri aku banyak berubah. mentally and maybe physically here and there. dalam semua perubahan itu aku rasa diri aku lebih matang dalam menilai setiap perkara dan keputusan. namum begitu bila masuk je bab cinta ni aku risau. aku dengan kekasih aku dah 3 tahun kenal. kebelakangan ni aku rasa cinta aku pada dia dah makin tawar. bukan aku tak cintakan dia, tapi kematangan aku ini membuatkan aku lebih faham dan tahu apa yang aku inginkan dalam hidup aku. dia masih berada dalam alam remaja yang lebih gemarkan kepuasan dan kegembiraan sementara. while aku inginkan sesuatu yang real, seseorang yang matang dan mampu membawa aku ke alam kebahagian. seseorang yang mampu menegur dan membawa aku kembali kala aku alpha dengan benda duniawi. seseorang yang tak akan duduk dan membiarkan aku jatuh dan menangis sendiri. aku tidak inginkan seseorang yang akan menagis bersama aku. tapi aku dambakan seseorang yang akan memberikan aku suntikan semangat untuk kembali menjalani hidup andai aku kecewa di pertengahan jalan. yang tak mudah hancur dengan pahan emosi melampau..

"apa pun yang terjadi berjalanlah tanpa henti....."
melawan kesepian- siti nurhaliza

No comments:

Post a Comment