MusicPlaylist

Monday, April 6, 2009

i've been following this blog about a hiv +ve patient for a while now. his blog reminds myself to be very careful with the stuff that i do daily. not to play around randomly just to have a kick out of sex. family seems more real and important. at this age, we seldom think about our family. how they are and how they've been.

dalam kesibukan aku mengejar cita- cita aku, aku kadang- kadang terperangkap dalam kesunyian aku sendiri. waktu- waktu macam ni lah aku akan mula fikir pasal masa depan aku. kemana aku dalam masa sepuluh tahun akan datang?, apa akan jadi dengan aku masa tu?, aku dah kahwin ke?, dah ada anak ke?, aku akan hidup dengan kekasih aku sekarang ke? atau insaf kah sudah aku? hehehe.. well, ape pun yang terjadi aku harap semua yang terjadi dan akan terjadi akan ada sesuatu yang baik disebaliknya..

rindukan semua kawan- kawan dan family aku....

No comments:

Post a Comment